15 Mart 2015 Pazar

Kirpi Kafe

İstanbul'da Bağdat Caddesinde, Koşuyolunda ve birkaç yerde daha şubesi bulunan başarılı bir kafe. Ben bugün bağdat caddesindeki şubesine gitme fırsatı buldum. Bir kere otoparkı var ve vale arabayı alıyor. Ortamı çok sıcak ve dekorasyonu başarılı, insana huzur veriyor. Biz kahvaltı amaçlı gittik. 2 kişilik kahvaltı tabağı oldukça doyurucu, hatta 2 kişinin bitirmesi bile zor. Kullandıkları peynirler, zeytin, reçeller gayet kaliteli. Hamur işleri lezzetli. Menemen ve sucukta kaliteliydi. Domates salatalık gibi sebzeler çok taze. Ben özellikle bal ve kaymağı çok beğendim. Getirdikleri ekmek ve simit çok taze ve güzel. Ben kahvaltı tercihi olarak çok memnun kaldım. Fiyatlarıda gayet normal. Genel anlamda kahvaltı, yemek veya birşeyler içmek için öncelikli tercih edilebilecek bir mekan. Tavsiye edilir..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder